CRM©2004: CRM řešení na Váš stůl

Customer Relationship Management

 

CRM Vám vybuduje kvalitní vztahy se svými zákazníky a přinese jejich loajalitu.

Aplikace SoftCRM řeší komplexní vztah se zákazníky, včetně evidence všech zakázek, jednání, schůzek, telefonátů, faxů, emailů. Umožňuje evidenci všech klientů, včetně neomezeného počtu kontaktních osob s identifikačními znaky (telefon, mobil, e-mail, zájmy, poznámky), umožňuje vytvářet hierarchii (centrála, pobočky a další pobočky na ještě nižší úrovni) a také evidovat dokumenty náležící k firmě (smlouvy, licenční ujednání...). Komplexnost systému se projeví při organizování schůzek nebo jednání, kde lze přehledně sledovat stav a výsledek jednání, včetně jmen zúčastněných osob.

Je důležité zachycovat veškeré události (jednání, telefony, schůzky…) protože uvedeným způsobem se výrazně sníží náklady na získávání nových zákazníků, nedochází k redundantnímu oslovování zákazníků vícero pracovníky společnosti. Je přehledné, kdo a kdy kontaktoval oslovenou firmou, jaký byl výsledek jednání, případně kdy byl dohodnut termín dalšího kontaktu.

Aplikace je řešena tak, aby v libovolném okamžiku bylo možné provádět jakékoli potřebné úkony bez nutnosti přerušování právě rozpracovaného úkolu, např. zápis z jednání. To je důležitý aspekt CRM řešení a ne každý systém toto umožňuje. Síla uvedeného řešení je v komplexní práci se systémem, který umožňuje vykonávat několik činností současně, bez ztráty přehledu a dat.

 

Důležitým prvkem je také synchronizace mezi uživateli využívajícími notebook a firemní síť. Jedině tak je možné zajistit okamžitý přístup ke všem potřebným informacím a vyhodnocovat komplexně prosperitu společnosti. Na základě získaných údajů lze provádět veškeré potřebné statistiky, sledovat úspěšnost marketingových oddělení na základě nabídek a realizovaných zakázek, zjišťovat slabiny v různých regionech nebo naopak zaměřit se např. do regionů s vyšší poptávkou.

 

10 důvodů
důvodů, proč zakoupit SoftCRM

 

  • intuitivní a jednoduché ovládání
  • funkční modularita a kompaktnost
  • je k dispozici jedno přehledné okno bez nutností hledání aktuálního okna
  • přehledné uspořádání
  • synchronizace dat mezi notebooky a firemním serverem
  • připomínání schůzek prostřednictvím programu, elekt. pošty, popřípadě SMS zprávou
  • stejná aplikace pro notebooky a firemní počítače
  • sdílení dat mezi uživateli
  • důležité funkce programu jsou ihned k dispozici
  • fulltextové vyhledávání dat